Junior IT Help Desk Specialist
Miejsce pracy: Opole

Twoje stanowisko:

  • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych
  • support aplikacji biznesowych
  • rozwiązywanie problemów technicznych
  • koordynacja szybkich i właściwych odpowiedzi na zgłoszenia, w tym przekazywanie zapytań i monitorowanie dalszego procesu
  • instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania
  • sporządzanie raportów i dokumentacji

Nasze wymagania:

  • min. kilkumiesięcznie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wykształcenie techniczne oraz umiejętność analitycznego myślenia
  • dobra znajomość systemów i oprogramowania Microsoft (Windows, Office, Active Directory)
  • wiedza z zakresu rozwiązań sieciowych (IP/LAN/WAN)
  • umiejętność tłumaczenia skomplikowanych zagadnień technicznych w sposób przystępny dla użytkowników
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B.
  • dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00

Dla Ciebie:

  • praca pełna wyzwań, możliwość rozwoju kompetencji i poznania „od kuchni” pracy działu IT lidera branży turystycznej w Polsce
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • ubezpieczenie na życie i karta Multisport na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do wczasów zagranicznych dla Ciebie i Twoich bliskich
  • praca w pełnym wymiarze godzin, na nowoczesnym sprzęcie w biurze w Centrum Opola
Aplikuj

Administratorem danych jest Nowa Itaka Spółka z o.o. z siedzibą w Opole 45-072, Reymonta 39. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.