• full-time employment contract
• remote work opportunities
• shift work between 8 a.m. and 8 p.m, Monday - Friday
• full training and implementation of new duties
• employee benefits package that includes sharing the costs of medical insurance, life insurance and sport-card
• holiday discounts for employees and their families
• take incoming foreign customer contacts (via telephone, email)
• help customers to find the right holiday package from the ITAKA offer and additional services
• ensure a seamless travel experience by addressing any post-booking inquiries, managing changes and resolving any issues that may arise
• provide remote customer care as part of the ITAKA Travel Expert team
• play a crucial role in maintaining our high standards of customer satisfaction and loyalty
• coordinate with travel suppliers, airlines and other partners to ensure smooth travel arrangements
• knowledge or native speaker of Romanian (min. C1 level)
• ability to multitask and taking responsibility & ownership in challenging situations
• ease communicating in English and Polish
• experience in customer service and sales
• passion about travel and curiosity about world geography and tourism trends
Więcej ofert pracy w:
Prześlij nam swoje CV. Jeśli zainteresuje nas Twoja aplikacja, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
Zadzwonimy do Ciebie, by umówić się na ok. 15-minutową rozmowę telefoniczną, podczas której potwierdzimy spełnienie wymagań formalnych np. wykształcenie, doświadczenie zawodowe, dostępność do podjęcia pracy, znajomość języków obcych.
Po pomyślnym przejściu I etapu, zaprosimy Cię na spotkanie, podczas którego będziesz mieć możliwość zaprezentowania swoich umiejętności, wiedzy i doświadczenia. Chcemy Cię bardziej poznać! Odpowiemy na Twoje pytania. Możemy też poprosić Cię o wykonanie dodatkowego zadania.
O wyniku rekrutacji poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo do 2 tygodni od rozmowy, niezależnie od podjętej decyzji.
Nowa Itaka sp. z o.o. | Wykonanie serwisu Axabee