Customer Service Specialist with Romanian

Miejsce pracy: Opole
Praca zdalna
Rozpocznij zawodową podróż z ITAKĄ - największym polskim biurem podróży!

What we offer

• full-time employment contract

• remote work opportunities

• shift work between 8 a.m. and 8 p.m, Monday - Friday

• full training and implementation of new duties

• employee benefits package that includes sharing the costs of medical insurance, life insurance and sport-card

• holiday discounts for employees and their families

Your responsibilities

• take incoming foreign customer contacts (via telephone, email)

• help customers to find the right holiday package from the ITAKA offer and additional services

• ensure a seamless travel experience by addressing any post-booking inquiries, managing changes and resolving any issues that may arise

• provide remote customer care as part of the ITAKA Travel Expert team

• play a crucial role in maintaining our high standards of customer satisfaction and loyalty

• coordinate with travel suppliers, airlines and other partners to ensure smooth travel arrangements


Our requirements

• knowledge or native speaker of Romanian (min. C1 level)

• ability to multitask and taking responsibility & ownership in challenging situations

• ease communicating in English and Polish

• experience in customer service and sales

• passion about travel and curiosity about world geography and tourism trends


Umowa o pracę

Customer Service Specialist with Romanian

Dział: Sprzedaż i obsługa klienta

Miejsce pracy: Opole

Praca zdalna

Za rekrutację odpowiada:
Aleksandra

Jak wygląda proces rekrutacyjny

Aplikacja

Prześlij nam swoje CV. Jeśli zainteresuje nas Twoja aplikacja, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

Rozmowa telefoniczna

Zadzwonimy do Ciebie, by umówić się na ok. 15-minutową rozmowę telefoniczną, podczas której potwierdzimy spełnienie wymagań formalnych np. wykształcenie, doświadczenie zawodowe, dostępność do podjęcia pracy, znajomość języków obcych.

Rozmowa w siedzibie firmy/online

Po pomyślnym przejściu I etapu, zaprosimy Cię na spotkanie, podczas którego będziesz mieć możliwość zaprezentowania swoich umiejętności, wiedzy i doświadczenia. Chcemy Cię bardziej poznać! Odpowiemy na Twoje pytania. Możemy też poprosić Cię o wykonanie dodatkowego zadania.

Oferta współpracy

O wyniku rekrutacji poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo do 2 tygodni od rozmowy, niezależnie od podjętej decyzji.

Kontakt