dla Ciebie i Twoich bliskich
Lubisz pracę rezydenta i chcesz pracować z Polski z klientami wypoczywającymi za granicą? Dołącz do naszego zespołu Itaka Travel Expert. Jeśli Jesteś osobą komunikatywną, empatyczną, znasz realia wyjazdów wakacyjnych i chcesz wspierać klientów w czasie ich podróży – to właśnie Ciebie szukamy!
Do Twoich zadań będzie należeć profesjonalna obsługa Klienta, w tym m.in.:
Więcej ofert pracy w:
Prześlij nam swoje CV. Jeśli zainteresuje nas Twoja aplikacja, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
Zadzwonimy do Ciebie, by umówić się na ok. 15-minutową rozmowę telefoniczną, podczas której potwierdzimy spełnienie wymagań formalnych np. wykształcenie, doświadczenie zawodowe, dostępność do podjęcia pracy, znajomość języków obcych.
Po pomyślnym przejściu I etapu, zaprosimy Cię na spotkanie, podczas którego będziesz mieć możliwość zaprezentowania swoich umiejętności, wiedzy i doświadczenia. Chcemy Cię bardziej poznać! Odpowiemy na Twoje pytania. Możemy też poprosić Cię o wykonanie dodatkowego zadania.
O wyniku rekrutacji poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo do 2 tygodni od rozmowy, niezależnie od podjętej decyzji.