Oferty pracy Zielona Góra

bilet do kariery

  • Dowolne stanowisko
  • Specjalista/-ka ds. Turystyki
  • Junior Product Manager
  • Kierownik Salonu
  • Kierowca Autokaru
  • Animator Klubu Przyjaciół ITAKI
  • Asystent/-ka Product Managera
  • Specjalista/-ka ds. social media
  • Asystent/-ka w dziale produktu NO LIMITS
  • Specjalista/-ka ds. video contentu
  • Księgowa/-y
  • Customer Service Specialist with Romanian
  • Asystent/-ka w dziale Dziale Grup, Konferencji i Incentive
  • Organizator czasu wolnego
  • Rezydent
  • Pilot wycieczek zagranicznych
Zielona Góra
    • Turystyka
    • Finanse
    • Księgowość
    • E-commerce
    • Sprzedaż i obsługa klienta
    • Administracja
    • Logistyka
    • IT
    • Marketing
    • Wsparcie systemowe i analizy
    • Obsługa destynacji
    • Produkt
    • Transport

    Nie znalazłeś oferty dla siebie?

    Nic straconego! Zostaw nam swoje CV.

    Zostaw CV

    Szukasz pracy w IT?

    Oferty znajdziesz na stronie Software House Axabee - spółki należącej do grupy ITAKA Holdings.

    Sprawdź ogłoszenia

    Praca w SeePlaces

    Seeplaces to nowoczesna platforma online, oferująca unikalne, lokalne wycieczki i atrakcje. Sprawdź, jak możesz dołączyć do zespołu.

    Poznaj szczegóły

    Chciałbym pracować w ITACE, co mam zrobić?

    Zobacz więcej
    W jaki sposób można aplikować do ITAKI?

    Wyszukaj aktualne oferty pracy dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce „Oferty pracy”. Po znalezieniu oferty odpowiadającej Twoim zainteresowaniom, kliknij przycisk „Aplikuj” i wypełnij formularz aplikacyjny. Zostaniesz również poproszony o załączenie swojego CV. Jeśli nie masz doświadczenia na wybranym stanowisku możesz dołączyć list motywacyjny, w którym napiszesz dlaczego ta oferta Cię zainteresowała. Po złożeniu aplikacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że aplikacja do nas dotarła. Jeśli takiej wiadomości nie otrzymałeś, wyślij do nas ponownie formularz aplikacyjny. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W trosce o bezpieczeństwo danych osobowych kandydatów do pracy, przyjmujemy tylko i wyłącznie aplikacje złożone za pośrednictwem formularzy aplikacyjnych on-line dostępnych na naszej stronie internetowej. Aplikacje złożone drogą listowną lub w innej formie nie będą przez nas przyjmowane i rozpatrywane.

    Czy mogę aplikować na więcej niż jedno ogłoszenie?

    Tak, możesz aplikować jednocześnie na kilka stanowisk lub lokalizacji. Wybierz te, które najbardziej odpowiadają Twoim umiejętnościom i zainteresowaniom. Nasz zespół rekrutacji rozpatrzy Twoją kandydaturę pod kątem każdego stanowiska.

    Nie mam doświadczenia w turystyce, czy mogę brać udział w rekrutacji?

    Aby wejść na pokład ITAKI, nie trzeba mieć praktyki w branży turystycznej. Przy rekrutacjach na stanowiska związane ze sprzedażą i obsługą klienta przydatne będą umiejętności sprzedażowe, komunikatywność i oczywiście zainteresowanie turystyką. W innych działach takich jak marketing, księgowość czy e-commerce, potrzebna jest wiedza z tych dziedzin. Dla osób pragnących rozpocząć swoją karierę jako Animator i Rezydent organizujemy co roku dedykowane szkolenia. Jeśli natomiast zastanawiasz się czy wybrać pracę jako Pilot wycieczek, podstawowe kwalifikacje wprowadzające w tajniki zawodu możesz zdobyć na kursach zewnętrznych. Takie kursy organizuje nasz partner biznesowy: https://kadryturystyki.pl/.

    Nie widzę dla siebie żadnej oferty, czy mogę aplikować?

    TAK! Jeśli nie znalazłeś dla siebie odpowiedniej oferty pracy, a chcesz dołączyć do ITAKI, prześlij nam swoje CV poprzez kliknięcie przycisk "Aplikuj" znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Jeśli pojawi się rekrutacja na stanowisko pasujące do Twoich kompetencji, skontaktujemy się z Tobą.

    Jak mogę się dowiedzieć, czy interesująca mnie oferta pracy jest nadal aktualna?

    Wszystkie oferty pracy, które są opublikowane na naszej stronie, to aktualnie prowadzone procesy rekrutacyjne.

    Czy podczas rozmowy czekają mnie testy i zadania praktyczne?

    Dbamy, by proces rekrutacji przebiegał u nas szybko i sprawnie. Może jednak się zdarzyć, że przy rekrutacjach na wybrane stanowiska poprosimy Cię o przygotowanie krótkiego zadania.

    Z kim będę rozmawiać? Czy podczas spotkania poznam przyszłego przełożonego?

    Zazwyczaj w rozmowie kwalifikacyjnej uczestniczy Rekruter oraz Kierownik/Dyrektor danego działu. Także już na pierwszym spotkaniu będziesz miał okazję poznać potencjalnego przełożonego.

    Jak przygotować się do spotkania i jakich pytań mogę się spodziewać?

    Podczas rozmowy będziesz mieć możliwość zaprezentowania swojej wiedzy i umiejętności. Na spotkanie możesz przygotować informacje, które pokażą, że jesteś idealnym kandydatem, który spełnia podane w ogłoszeniu kryteria. W niektórych procesach rekrutacyjnych możemy poprosić Cię o przygotowanie konkretnych informacji. O tym jakie to będą zagadnienia poinformuje Cię rekruter podczas umawiania spotkania. Możesz również przygotować sobie wcześniej pytania do nas. Zależy nam na tym, abyś po spotkaniu miał wszelkie interesujące Cię informacje dotyczące ewentualnej pracy. Rozmowa trwa zazwyczaj od 45 minut do godziny. Podczas spotkania pojawią się standardowe pytania, które pozwolą nam zapoznać się bliżej z Twoją wiedzą i umiejętnościami. Dodatkowo w zależności od stanowiska mogą to być pytania dotyczące wiedzy technicznej lub ogólnej wiedzy dotyczącej turystyki oraz geografii.


    Jakie są godziny pracy?

    Godziny pracy zależą od charakteru pracy i stanowiska. W działach sprzedaży i obsługi klienta mamy zmianowy system pracy (zazwyczaj są to zmiany w przedziale czasowym pn-pt 8:00-22:00, sb-nd 9:00-20:00). Na stanowiskach biurowych (backoffice’owych) są to stałe, standardowe godziny pracy.

    Czy będę miał możliwość pracy zdalnej?

    Jeśli charakter pracy tylko na to pozwala, nasi pracownicy mają możliwość skorzystania z hybrydowego systemu pracy. Zależy nam na relacji, dobrej komunikacji i współpracy zespołowej, dlatego dbamy o regularne spotkania w biurze.

    Czy będę mógł awansować, jakie są ścieżki rozwoju?

    W ITACE dbamy o to, by każdy pracownik mógł się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności. Oferujemy różnorodne ścieżki awansu: możesz awansować na wyższe stanowiska w firmie lub rozwijać się uczestnicząc w różnorodnych projektach. Ponadto, nasi pracownicy mają możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych i rozwoju kariery na innym stanowisku niż obecnie zajmują.

    Kontakt