Konsultant/-ka w Centrum Obsługi Klienta

Konsultant/-ka w Centrum Obsługi Klienta

Rozpocznij zawodową podróż z ITAKĄ - największym polskim biurem podróży!
Opole

Dla Ciebie

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • szkolenie i pełne wdrożenie w Twoje obowiązki
  • praca w nowoczesnym biurze w Centrum Opola
  • zróżnicowany grafik dający czas na życie prywatne w ciągu dnia
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej

Pracując w Itace zyskujesz

zniżki na wakacje

dla Ciebie i Twoich bliskich

dostęp do MultiLife

wsparcie dla ciała i umysłu

dofinansowanie do Karty MultiSport

firmowe wyjazdy zagraniczne

Twoje stanowisko

  • dbanie o wysoki standard obsługi klienta indywidualnego i biznesowego, zapewnianie profesjonalnego doradztwa oraz wsparcia na każdym etapie procesu rezerwacji i podróży
  • udzielanie kompleksowych informacji o ofertach turystycznych w oparciu o aktualne oferty i systemy rezerwacyjne
  • współpraca z biurami sprzedaży w zakresie rezerwacji, potwierdzania dostępności ofert oraz przekazywania aktualnych danych dotyczących imprez turystycznych
  • obsługa zapytań mailowych, rozmów telefonicznych z klientami oraz siecią sprzedaży – szybkie i rzetelne reagowanie na potrzeby i zgłoszenia

Aplikuj jeśli

  • lubisz pracę z ludźmi i masz doświadczenie w obsłudze klienta
  • znasz geografię świata oraz zagadnienia turystyki zagranicznej
  • posiadasz pasję do podróży i umiejętność ich organizacji
  • cechuje Cię wysoka kultura osobista i profesjonalizm w kontakcie z klientem
  • jesteś dyspozycyjny do pracy zmianowej (również w weekendy)
  • potrafisz nawiązywać długofalowych relacji
  • umiesz pracować pod presją czasu i masz podzielność uwagi

Umowa o pracę

Konsultant/-ka w Centrum Obsługi Klienta

: Turystyka

: Opole

:
Aleksandra

Jak wygląda proces rekrutacyjny

Aplikacja

Prześlij nam swoje CV. Jeśli zainteresuje nas Twoja aplikacja, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

Rozmowa telefoniczna

Zadzwonimy do Ciebie, by umówić się na ok. 15-minutową rozmowę telefoniczną, podczas której potwierdzimy spełnienie wymagań formalnych np. wykształcenie, doświadczenie zawodowe, dostępność do podjęcia pracy, znajomość języków obcych.

Rozmowa w siedzibie firmy/online

Po pomyślnym przejściu I etapu, zaprosimy Cię na spotkanie, podczas którego będziesz mieć możliwość zaprezentowania swoich umiejętności, wiedzy i doświadczenia. Chcemy Cię bardziej poznać! Odpowiemy na Twoje pytania. Możemy też poprosić Cię o wykonanie dodatkowego zadania.

Oferta współpracy

O wyniku rekrutacji poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo do 2 tygodni od rozmowy, niezależnie od podjętej decyzji.

Kontakt